dimecres, 9 de juliol del 2008

Gais orgullosos

Potser em falte alguna tertulieta amb una persona homosexual que m'ho explique, però jo no acabe d'entendre la denominació de l"Orgull Gai". Sempre m'ha resultat curiós allò de que algú puga sentir orgull per la seua condició sexual. Ni es té orgull ni es deixa de tindre. Tens la tendència que tens, i punt. Jo no em sent orgullós de ser heterosexual. Simplement ho sóc, com també tinc baixes polsacions al cor o un cabell tirant a escàs. A mi, personalment m'agradaria més la denominació "dignitat gay", com a manera de reivindicar la fi de les discriminacions per qüestions de tendències sexuals. Bon dia serà quan els homosexuals no tinguen la necessitat de fer cap desfilada perquè no tinga sentit, de la mateixa manera que no té sentit fer una manifestació pels drets dels rossos.